“ТРАДИЦІЙНА ТЕНДЕНЦІЯ НА РИНКУ”: ГЕНДИРЕКТОР АТБ ПОЯСНИВ ПРИЧИНИ ПІДВИЩЕННЯ ЦІН НА ПРОДУКТИ
Керівник супермаркетів АТБ переконує, що ціни піднімаються у всіх торгових мережах країни.
Ціни на продукти харчування у торговій мережі АТБ під час запровадженого карантину зросли лише на незначні позиції і пов’язано це із підняттям вартості закупівельних цін від постачальників.
Про це в ефірі суспільно-політичного ток-шоу “Право на владу” гендиректор корпорації АТБ Борис Марков.
За словами Маркова, подорожчання продуктів харчування наразі відбувається не лише у мережі АТБ. І це є звичною ситуацією на ринку в нинішніх умовах.
“Хочу розвіяти кілька тез. По-перше, що подорожчання відбувається тільки у торговій мережі АТБ і не стосується інших учасників ринку. Насправді, це абсолютно недостовірна інформація. Подорожчання відбувається по усіх операторах і учасниках ринку, ми моніторимо і відстежуємо, готові ділитися і надавати цю інформацію. Це традиційна тенденція на ринку. І АТБ точно не росте більше і швидше, аніж інші”, – сказав гендиректор мережі супермаркетів.
Разом із тим, Марков погодився, що на певні позиції ціна дещо виросла, але це пов’язано із закупівлею у постачальників вже нової партії за іншою вартістю.
“Можливо за виключенням якихось незначних позицій. Яких у нас, в силу нашої системи роботи, обмежений товарний запас. Вони швидше за інші розкуповуються і ми змужені поповнювати їх вже за нинішніми цінами”, – пояснив Марков.
Також, за його словами, у період ажіотажу в магазинах мережі покупці могли припустити, що відбулося підвищення цін, бо були відсутні традиційні акційні цінники. Відновити їх планують наступного тижня.
“У період ажіотажу, минулого тижня, ми були змушені відмовитися він нашої планової акційної активності. Тому покупці не побачили звичні кількасот позицій з істотним дисконтом цін на наших полицях. Але вже від наступного тижня ми частково плануємо відновлювати стандратну акційну активність”, – сказав Марков.
Він також висловив думку, що проти компанії наразі відбувається планова атака, пов’язана із поширенням фейків.
“Однак сьогодні ми бачимо сплановану атаку на нашу компанію, пов’язану із поширенням напівправди, абсолютних фейків… На нашу думку, це несе небезпеку і продовольчій безпеці і спокою громадян. Кожен факт ми передаємо до компетентних органів і, я сподіваюсь, вони отримають відповідну оцінку”, – підсумував Марков.
Зазначимо, раніше мер Києва Віталій Кличко закликав торговельні мережі не підвищувати ціни на продукти під час карантину, запровадженого у зв’язку з загрозою поширення коронавірусу, і звернувся до Антимонопольного комітету з проханням вирішити ситуацію. У деяких регіонах від початку березня ціни на гречану крупу зросли в понад півтора раза, пшоно – на 24%, цукор на 16%. У зв’язку з цим, міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства заявило, що проведе моніторинг цін на товари соціального призначення, зокрема на продукти першої необхідності.