Куди звертатися, якщо вам відмовили в обслуговуванні державною мовою
Бізнес від 16 січня 2021 року зобов’яжуть обслуговувати споживачів винятково українською мовою.
Надання споживачам інформації про товари і послуги виключно українською регулюватиме закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Куди звертатися у разі порушення прав отримання інформації та послуг українською мовою — розказав уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
«Відповідно до статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою.
У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був — обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою», — повідомляє Тарас Кремінь.
У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою звертайтеся до мовного омбудсмена. Для цього потрібно написати звернення за адресою: Київ, провулок Музейний, 12. Також звернення можна відправити на електронну пошту: kremin@kmu.gov.ua.
Нагадаємо, що сферу обслуговування наступного року
Сферу обслуговування наступного року повністю переведуть на українську мову — Кабмін.