“Бенін клоун”: команда Зеленського виступила з терміновим зверненням до українців
У команді Зеленського розповіли про методи боротьби з антирекламою
Михайло Федоров, керівник Діджитал-відділу штабу Володимира Зеленського, розповів про те, як в команді кандидата в президенти борються з антирекламою, “спустошуючи кишені політичних опонентів”.
В Зе! Команді пояснюють, що за підрахунками експертів , клік на таку рекламу обходиться від 3 до 6 гривень. З огляду на масштаби рекламної кампанії – це $ 20 000 в день.
“Ми недщодавно викотили наш основний сайт – zе2019.сom. Там у нас є стаття з скріншотом цієї антиреклами. Ми закликаємо людей: якщо ви бачите цю рекламу, то натискайте на неї максимально і завжди – щоб витрачати бюджети наших опонентів “, – говорить Федоров.
” Ми помітили, що коли ми багато натискаємо, то зазвичай у них закінчуються гроші на пошук “, – додав він.
Михайло зазначає, що Зе! команді невідомо, хто конкретно запускає чорнуху проти кандидата, але відзначають деяку тенденцію:
“Важко визначити, хто це робить. Але дуже дивно – коли заходиш, скажімо, в групу “Бенін клоун”, то пропонує “сторінки, схожі на цю”. І там постійно вибиває або сторінку “Батьківщини”, або Юлії Тимошенко.
Такий збіг. Просто люди, які лайкають одну сторінку, лайкають й іншу. У мене навіть скріншот був. З огляду на те, що це масові політичні групи, то це може бути і збіг. Тому ми не можемо говорити, хто конкретно запускає цю чорнуху. Але реально реклами дуже багато “, – говорить Федоров.