Вы здесь

Куди поскаржитися в разі невиплати підвищеної «мінімалки»

Кабінет Міністрів планує приступити до невідкладної перевірки того, як насправді виконується недавнє рішення про дійсно серйозне підвищення мінімальної заробітної плати до 3,2 тисяч грн.

Про це повідомив сайт ТСН.

Незабаром в Україні з’явиться спеціалізований контактний центр. Його працівники займуться прийомом скарг від громадян, які замість того, щоб отримати обіцяну «мінімалку», в результаті опинилися звільненими, або переведеними на неповний робочий день.

У той же час в уряді висловлюють впевненість, що роботодавці не будуть масово і настільки жорстоко обходитися зі своїми співробітниками, адже у них просто немає для цього підстав.

Прем’єр-міністр пообіцяв, що скаргу кожного працівника ретельно розглянуть, при цьому, правда, абсолютно неясно, яким чином уряд може вплинути на роботодавців.

Гройсман впевнено заявив, що кожен працівник повинен отримувати відповідну заробітну плату, навіть незважаючи на те, що інтереси керівників підприємств можуть трохи постраждати.

Портал «Знай.ua» раніше писав, що у жовтні українці стали ще біднішими.

Рекомендуем:

Оставить комментарий